Špecialista správy budov
Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
Dolný Hričov
plný úväzok
ASAP
Od 1 400 EUR/mesiac+ 10% mesačné odmeny vyplácané na kvartálnej báze
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
SPRÁVA BUDOV
* Denná správa požiadaviek diep na areál, budovy a zariadenia (mimo IT).
* Komunikácia s prenajímateľmi ohľadom bežných prevádzkových požiadaviek, opráv, poškodení.
* Vystavenie a evidencia objednávok, zabezpečenie dodania nábytku podľa požiadaviek a zariadení kancelárii a čiastočne skladov.
* Zabezpečovanie opráv a servisu na budovách – drobné a plánované opravy a vybavenia.
* Záložné zdroje – zabezpečovanie objednávok na revízie.
* Nápojové automaty – prevádzka, servis, zabezpečenie podľa požiadaviek – priama komunikácia s dodávateľom, kontrola kvality a funkčnosti zariadení.
* Upratovacie služby – zabezpečenie a prevádzka na depách – priama komunikácia s dodávateľmi, kontrola kvality služieb.
* PZS – zabezpečovanie komunikácie, požiadaviek pri zmenách, plánovanie termínov miestneho zisťovania.
* Zabezpečenie komunálneho odpadu na depách, servis, komunikácia - priama komunikácia s dodávateľmi, kontrola kvality služieb.
* Vybavenie skladu - VZV, paletové vozíky a iné zariadenia na depe – zabezpečenie dodávateľov, komunikácia, dojednanie spolupráce, zabezpečenie tovaru a prác, servisných prác, komunikácia s dodávateľom.
* Objednávka a zabezpečenie nábytku podľa požiadaviek a zariadení kancelárii a čiastočne skladov (mimo IT).
DEPA , BUDOVY - rozvoj
* Výstavba nových diep – podpora pre network facility manažéra a pre projektového manažéra pri príprave potrebných podkladov projektu nového depa.
* Pri menších projektoch (rekonštrukcia, rozšírenie) pripravuje podklady na realizáciu (technická špecifikácia zmien a ich finančných nákladov).
* Komunikácia s investorom počas rekonštrukcie, riešenie zmien a požiadaviek, odstránenie závad, doklady k budove po prevzatí (revízie,…).
* Zabezpečovanie opráv a dodávateľov, cenové ponuky, vystavenie objednávok a dohľad pri realizácii.
* Zabezpečenie všetkých vecí pre prevádzku nového depa, oslovenie dodávateľov, spracovanie ponúk, načasovanie dodania a prípravy kompletného vybavenia na depo.
* Komunikácia ohľadom hygieny a regionálnymi pobočkami RUZV.
Elektromobilita
* Správa projektov elektromobility na depách.
* Rozvoj siete a zabezpečovanie nových nabíjacích staníc (wallboxy).
* Reporting, vyhodnocovanie a optimalizácia efektívného využitia nab. staníc.
Enviro projekty
* Príprava podkladov pre projekty na znižovanie nákladov el. energie.
* Príprava a realizácia projektov odpadového hospodárstva, fotovoltaiky a iných alternatív zelenej energie.
* Enviro – výpočet a vyplnenie kvartálneho hlásenia o dovoze odpadov a obalov.
Zamestnanecké výhody, benefity
DPD sa stará o to, aby sa zamestnanci cítili na pracovisku dobre a mali vytvorené čo najlepšie podmienky. Preto sme vytvorili pestrý program benefitov, ktorého cieľom je podporiť spokojnosť a motiváciu každého zamestnanca.
* Ponúkame možnosť sebarealizácie, osobnostného a profesijného rozvoja formou interných a externých školení.
* Počas pracovného dňa sa môžeš vzdelávať v anglickom jazyku - individuálna alebo skupinová hodina, online alebo F2F, slovenský lektor alebo Native speaker - čo si vyberieš.
* Po práci je potrebné oddychovať - šport, wellness (Multisport karta) alebo len čítanie kníh (darčekové poukážky).
* A samozrejme ak máš rád/a cestovanie, tak extra 5 dní dovolenky.
* Priateľom, s ktorými sa na cestách zoznámiš, môžeš poslať kopec balíkov za VIP cenu.
* A počas práce alebo oddychu ti budeme prispievať na Tvoju budúcnosť v dôchodkovom veku.
* Na teambuildingoch spoznáš, že sme dynamický tím, ktorí sa zaujíma o #planetazem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Predchádzajúca prax na podobnej pozícii 3 rok
* Predchádzajúce skúsenosti práce so SAPom výhodou
* Zodpovedný, samostatný a spoľahlivý prístup k práci
* Flexibilita a pohotovosť na telefóne
* Predchádzajúca skúsenosť s admin prácou
* Výborné komunikačné zručnosti
* Schopnosť vyjednávať
* Tímový hráč