Koordinátor personálnych a administratívnych činností pre spoločnosť Dajana Rodriguez

DR s. r. o.

Miesto práce
Víťazná 181/42, Partizánske-Veľké Bielice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.7. 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 700 EUR/mesiac+ bonusy v závislosti od individuálneho výkonu (finálna úroveň mzdy je závislá od skúseností a schopností uchádzača)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naša spoločnosť Dajana Rodriguez hľadá dynamického a skúseného HR manažéra, ktorý bude mať na zodpovednosti okrem iného aj administratívne činnosti. Hľadáme kandidáta s dobrými organizačnými schopnosťami a schopnosťami efektívne riadiť ľudské zdroje v rámci našej spoločnosti, ktorá je zameraná na výrobu kožených produktov.

Ak hľadáte prácu, ktorá dokáže naplno využiť vaše doterajšie nadobudnuté skúsenosti, radi vás privítame v našom kolektíve. 

Náplň práce zahŕňa predovšetkým:

Operatívne činnosti:

  • Príprava pracovných a iných personálnych dokumentov pri vzniku, zmene a zániku pracovného pomeru zamestnancov
  • Plánovanie a implementácia stratégií náboru a výberu zamestnancov
  • Zodpovednosť za úplnosť a aktuálnosť personálnych zložiek zamestnancov
  • Spolupráca pri spracovaní miezd, príprava podkladov (dochádzka, mzdy, odmeny)
  • Riešenie výkonového hodnotenia a rozvoja zamestnancov
  • Kvartálne odovzdávanie podkladov k chránenej dielni a iných výkazov spoločnosti o zamestnancoch
  • Spracovanie a organizácia dokumentov a faktúr
  • Všeobecné administratívne a kancelárske úkony 

Konzultačné činnosti:

  • Priebežné pracovno-právne poradenstvo a podpora zamestnancov
  • Podpora medziľudských pracovných vzťahov v pracovnom prostredí
  • Zaisťovanie zaškoľovania do firemných systémov a poskytovanie potrebných operatívnych konzultácií a poradenstva

Podpora managementu:

  • Spolupráca pri vytváraní mzdového plánu
  • Priebežná kontrola a analýza plnenia mzdového plánu a spracovanie mzdového reportu na mesačnej báze
  • Spolupráca pri plánovaní a realizácii nových projektov v oblasti ľudských zdrojov v spolupráci s ÚPSVaR

Zamestnanecké výhody, benefity


  • Konkurencieschopná mzda a možnosť kariérneho rastu
  • Flexibilný pracovný čas (možnosť z časti aj home office)
  • Stabilná pracovná pozícia
  • Mesačné mzdové odmeny podľa výkonnosti a kvality práce (ohodnocovací systém)
  • Zamestnanecké zľavy na nákup našich produktov​
  • Príspevok na stravovanie/stravovanie zabezpečované firmou
  • Spoločenské a športové firemné akcie


Informácie o výberovom konaní

Ak vás ponuka zaujala, pošlite nám váš životopis s aktuálnou fotografiou a s motivačným listom na email [email protected]. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.7.2024 (ostáva ešte 57 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

personalista, ekonóm, administratívny pracovník, sociálna práca

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Slack - Mierne pokročilý
Profesia (Pracovný portál) - Expert
SuperFaktúra - Mierne pokročilý
Pokladňa - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Personalista

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Prehľad v personálnych oblastiach (nábor, príslušná legislatíva, vzdelávanie a rozvoj zamestnancov, hodnotenie, odmeňovanie, motivácia zamestnancov, HR marketing)
  • Znalosť a orientácia v príslušnej legislatíve 
  • Silný time-manažment, organizačné zručnosti
  • Zodpovednosť, samostatnosť, rozvaha, vysoká angažovanosť, vnútorná motivácia a empatia
  • Pracovné skúsenosti v personalistike, administratíve podmienkou - minimum 1 rok
  • Výborné komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme stabilná, dynamicky rastúca spoločnosť, ktorá pod značkou Dajana Rodriguez vyrába luxusné kožené kabelky a doplnky. Pôsobíme v niekdajších Baťovanoch, kde si stále ctíme odkaz poctivej remeselnej práce, no do výrobného i organizačného procesu neustále zavádzame inovatívne postupy. Za desať rokov v módnom priemysle máme svoju stálu klientelu doma i v zahraničí a neustále plánujeme expanziu na nové trhy. Ak Vás láka práca v kreatívnom prostredí módneho priemyslu, máte ambície neustále napredovať a chcete byť súčasťou mladého tímu, ktorý v slovenskom prostredí buduje silnú medzinárodnú značku, hľadáme práve Vás.

Pre bližšie informácie o našich produktoch neváhajte navštíviť stránku www.dajanarodriguez.sk

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Bc. Raul Rodriguez
Tel.: +421947969867
E-mail: poslať životopis
ID: 4830589  Dátum zverejnenia: 20.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac