Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Fakturantka/Fakturant
exe, a.s.
Miesto práce
Galvaniho, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Galvaniho, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacOd 1400,- eur mesačne brutto na plný úväzok, následne v závislosti od dohodnutého úväzku, budú zohľadnené aj predošlé skúsenosti a prax
1 400 EUR/mesiacOd 1400,- eur mesačne brutto na plný úväzok, následne v závislosti od dohodnutého úväzku, budú zohľadnené aj predošlé skúsenosti a prax
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš rád/a čísla a skúsenosti s faktúrami? Pridaj sa do nášho exe tímu! Hľadáme nového kolegu/gyňu Fakturanta/tku, ktorý/á sa bude spolupodieľať na finančnom chode spoločnosti. Ako bonus získaš prehľad o fungovaní atraktívneho IT odvetvia. Exe pôsobí na slovenskom trhu IT už viac ako 30 rokov.
Tvojou náplňou práce a zodpovednosťou bude:
• práca s účtovným systémom,
• prijímanie a spracovanie objednávok z obchodného oddelenia,
• nákup hardvéru u distribútorov, spracovanie došlých a vyšlých
objednávok,
• spracovanie dodávateľských faktúr,
• spracovanie mesačných paušálnych fakturácií zákazníkom najmä
pre CZ pobočku,
• spracovanie vystavených faktúr pre zákazníkov najmä pre CZ
pobočku,
• podpora obchodného oddelenia a spolupráca s ďalšími
oddeleniami spoločnosti,
• komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi v súvislosti s fakturáciou,
• riešenie zákazníckych reklamácii,
• spoluzodpovednosť za fakturačné procesy,
• spolupráca pri finančnom reportingu,
• sledovanie splatnosti pohľadávok a zasielanie upomienok.
Tvojou náplňou práce a zodpovednosťou bude:
• práca s účtovným systémom,
• prijímanie a spracovanie objednávok z obchodného oddelenia,
• nákup hardvéru u distribútorov, spracovanie došlých a vyšlých
objednávok,
• spracovanie dodávateľských faktúr,
• spracovanie mesačných paušálnych fakturácií zákazníkom najmä
pre CZ pobočku,
• spracovanie vystavených faktúr pre zákazníkov najmä pre CZ
pobočku,
• podpora obchodného oddelenia a spolupráca s ďalšími
oddeleniami spoločnosti,
• komunikácia s dodávateľmi a zákazníkmi v súvislosti s fakturáciou,
• riešenie zákazníckych reklamácii,
• spoluzodpovednosť za fakturačné procesy,
• spolupráca pri finančnom reportingu,
• sledovanie splatnosti pohľadávok a zasielanie upomienok.
Zamestnanecké výhody, benefity
• keď sa pridáš k nám, ponúkame prácu v stredne veľkom tíme stabilnej a progresívnej IT spoločnosti s neformálnou atmosférou,
• možnosť práce na skrátený úväzok (polovičný, 6-hodinový),
• pracovná zmluva na dobu neurčitú,
• priestor pre sebarealizáciu, možnosť zapojiť sa do rôznorodých projektov,
• notebook a mobil k dispozícii,
• home office, sick days,
• príspevok na DDS,
• káva, čaj, ovocie na pracovisku,
• možnosť Multisportkarty,
• možnosť hodín angličtiny počas pracovnej doby,
• teambuildingové podujatia
• možnosť práce na skrátený úväzok (polovičný, 6-hodinový),
• pracovná zmluva na dobu neurčitú,
• priestor pre sebarealizáciu, možnosť zapojiť sa do rôznorodých projektov,
• notebook a mobil k dispozícii,
• home office, sick days,
• príspevok na DDS,
• káva, čaj, ovocie na pracovisku,
• možnosť Multisportkarty,
• možnosť hodín angličtiny počas pracovnej doby,
• teambuildingové podujatia
Informácie o výberovom konaní
Veríme, že Ťa naša ponuka zaujala a vážime si Tvoj záujem o prácu v našej spoločnosti. Ďakujeme. Všetky osobné materiály budú starostlivo posúdené, kontaktovať však budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované podmienky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ideálne financie, ekonómia, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo by si mal/a mať:
- účtovno-administratívny background,
- znalosť Heliosu,
- prax v oblasti spracovania faktúr je vítaná,
- logické a analytické myslenie, systémový prístup,
- zmysel pre detail, dôslednosť,
- spoľahlivosť.
Neváhaj nám o sebe dať vedieť, ak:
- ťa nestresujú termíny,
- chceš sa učiť nové veci,
- vítaš prácu v stredne veľkom tíme, kde sa všetci dobre poznajú.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Stručná charakteristika spoločnosti:
Spoločnosť exe, a. s. od roku 1990 poskytuje služby a riešenia v oblasti informačných technológií zákazníkom v troch krajinách Európy. Zaoberá sa vývojom softvéru, projektovaním a implementáciou informačných systémov, outsourcingovou podporou infraštruktúry, lokalizáciou a globalizáciou softvéru a prekladateľstvom.
Spoločnosť exe, a. s. od roku 1990 poskytuje služby a riešenia v oblasti informačných technológií zákazníkom v troch krajinách Európy. Zaoberá sa vývojom softvéru, projektovaním a implementáciou informačných systémov, outsourcingovou podporou infraštruktúry, lokalizáciou a globalizáciou softvéru a prekladateľstvom.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4327485
Dátum zverejnenia: 30.4.2024
2024-04-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Fakturant, Pokladník, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: exe, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac