Kariéra  /  Účtovník / účtovníčka so zameraním na dane

Účtovník / účtovníčka so zameraním na dane

Miesto práce

Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Termín nástupu

01.09.2024

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáš novú príležitosť v oblasti účtovníctva a daní a chcel/a by si pracovať v stabilnej spoločnosti? Ak si odpovedal/a ÁNO, môže byť pre teba táto pozícia ideálnou príležitosťou. 

Tvojou náplňou práce bude:

  • kontrola daňových dokladov DPH, 
  • spracovanie daňových priznaní DPH, zrážková daň,
  • zodpovedať za správnosť zaúčtovania dokladov z daňového pohľadu (posudzovanie nedaňových a nedaňových nákladov), 
  • zabezpečovať korešpondenciu s daňovým úradom,
  • príprava podkladov pre daňového poradcu spoločnosti k DPPO,
  • pravidelný reporting v rámci skupiny a smerom k štátnym inštitúciám, 
  • monitorovať daňovú legislatívu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Od radosti skáče, kto neplatí za gastráče - v hodnote 7,30 € Ti gastráče platíme my.
  • Pre tvoj relax robíme MAX - ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti ju nie len poskytneme ale Ti na ňu aj prispejeme.
  • Pracujeme pilne a najmä flexibilne -  a s home officom nemáme problém.
  • Mať voľna viac je najviac – preto Ti dáme extra 5 dní voľna naviac.
  • Máš podporu aj v časoch náporu - psychická pohoda je dôležitá preto sa môžeš pravidelne zúčastňovať rôznych stretnutí a diskusií zameraných na duševné zdravie.
  • Ako sa na poisťovňu patrí, svojich si zaopatrí - ponúkame Ti zvýhodnené produkty Generali ako aj zľavy u našich partnerov.
  • Ak sa chceš zlepšovať môžeš na sebe pracovať –  prostredníctvom Akadémie Generali alebo na rôznych školeniach a seminároch, ktoré organizujeme.
  • A veľa iného. 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Daňovníctvo

Prax na pozícii/v oblasti

Daňovníctvo

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • predchádzajúce skúsenosti so spracovaním komplexnej DPH agendy, 
  • znalosť anglického jazyka - min. B1,
  • znalosť SAP výhodou, 
  • schopnosť pracovať samostatne,
  • chuť rozvíjať sa v oblasti účtovníctva a daní.

Mzdové podmienky (brutto)

Od 1 550 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta, min. však 1550 €/brutto. A to nie je všetko k pozícií prislúchajú aj polročné odmeny, ktorých výška závisí od plnenia cieľov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Natália Piňková
E-mail: poslať životopis
ID: 4827333  Dátum zverejnenia: 10.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 550 EUR/mesiac