Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný/á účtovník/čka
Inšpektorát práce Žilina
Hlavná 2, Žilina
plný úväzok
1.6.2024
Od 779 EUR/mesiacZamestnávateľ určí dĺžku započítanej praxe zamestnanca a v závislosti od nej ho zaradí do jedného zo 14 platových stupňov, plat sa určí v zmysle prílohy č. 4 k NV č. 296/2022 Z.z. v rozsahu od 779,00€ do 936,00€ za mesiac; po skúšobnej dobe bude priznaný osobný príplatok.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Odborné vykonávanie všetkých účtovníckych prác vo finančnej učtárni, pričom využíva systém SAP.
Odborné a včasné zostavovanie účtovných výkazov o hospodárení, účtovných výkazov.
Kontrola vecnej a formálnej správnosti všetkých účtovných dokladov a podkladov operatívnej evidencie, ako aj kontrola nadväznosti účtov v zástavách na účtovné výkazy.
Zabezpečovanie včasného zostavenia účtovných uzávierok.
Zodpovednosť za správnosť účtovných zápisov a účtovných uzávierok voči nadriadenému orgánu a štátnemu rozpočtu.
Spolupracovanie pri metodike účtovníctva a rozpočtovníctva v organizácii.
Vykonávanie ekonomických rozborov, sledovanie vývoja ekonomických ukazovateľov vrátane vypracovania návrhov na opatrenia.
Poskytovanie podkladov pre vypracúvanie rozborov hospodárskych výsledkov organizácie.
Sledovanie a kontrolovanie zostatkov na účtoch, vypracúvanie prehľadov dlžníkov a veriteľov.
Zabezpečovanie platobného styku so štátnou pokladnicou.
Zverejňovanie faktúr na webovom sídle organizácie.
Povinné zverejňovanie a aktualizácia pohľadávok štátu v centrálnom registri pohľadávok štátu.
Vypracovanie štvrťročnej správy o hospodárení pre nadriadený orgán.
Spracovanie a odosielanie Konsolidačného balíka za organizáciu.
Vykonávanie základnej finančnej kontroly v rozsahu svojej agendy a vnútorných predpisov.
Vykonávanie vyúčtovania (likvidácia) cestovných účtov (príkazov).
Vykonávanie archívnej a skartačnej činnosti účtovných dokladov a vedenie účtovného archívu.
Vedenie ekonomickej agendy.
Vykonávanie ďalších činnosti podľa pokynov vedúceho oddelenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Pružný pracovný čas (nástup do práce medzi 06:00 hod. až 08:00 hod.), ustanovený pracovný čas je 37,5 hodiny týždenne.
5 dní dovolenky nad rámec zákona v súlade s vyššou kolektívnou zmluvou.
stravovanie poskytnuté formou finančné príspevku alebo stravovacej poukážky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Fabasoft - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatnosť
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
organizovanie a plánovanie práce