Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznícka podpora na telefóne
Konecta Slovakia s. r. o.
Partizánska cesta 3, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok, skrátený úväzok
jún 2024
927 - 1 500 EUR/mesiacMzda pozostáva z fixnej a variabilnej zložky. Fix je od 927 eur. Bonusy závisia od projektu / kampane a od plnenia stanovených cieľov. Podrobnosti sa dozvieš na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracuj ako špecialista zákazníckej podpory v Konecta Slovakia a pomôž našim zákazníkom v riešení ich požiadaviek!
Je Ti bližšia prichádzajúca alebo odchádzajúca telefonická linka? Nie si si celkom istý, ale chceš ísť do toho s nami a pracovať so zákazníkmi? Začítaj sa do nášho inzerátu a pošli nám životopis. My sa Ti do niekoľkých dní ozveme a pomôžeme Ti nájsť na linke miesto, ktoré Ti najlepšie vyhovuje.
- Telefonický špecialista zákazníckej podpory vybavuje desiatky telefonátov denne.
- Odpovedá na zvedavé otázky zákazníkov.
- Poskytuje informácie o ponúkaných produktoch a službách a pomáha zákazníkom vybrať najvhodnejšie riešenie.
- Zaznamenáva a eviduje zákaznícku komunikáciu v informačnom systéme.
- Zabezpečuje svojím prístupom, ochotou, trpezlivosťou a empatickým vystupovaním spokojnosť zákazníka.
Štandardná pracovná doba pre ponúkanú pozíciu je 8 hodín denne, tzn. 40 hodín týždenne, ale vieme sa dohodnúť aj na skrátenom úväzku.
Doobedná začína od 8:00 a poobedná od 11:30 hod. Na niektorých projektoch potrebujeme mať operátorov k dispozícii aj cez víkendy, v skorých ranných alebo neskorších večerných hodinách, aby sme zabezpečili plnohodnotnú zákaznícku podporu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Môžeš sa tešiť na tím skúsených kolegov, ktorí Ti pomôžu zaučiť aj rozvíjať sa.
- Získaš stabilnú pracovnú pozíciu v rýchlo rastúcej spoločnosti, kde Ti je na dosah možnosť kariérneho rastu.
- Ponúkame aplikáciu UpBalansea určenú na denné športové a relaxačné aktivity za zaujímavú sumu.
- Cítiš spoločenskú zodpovednosť, zapájaš sa do rôznych dobrovoľníckych alebo komunitných aktivít, máš "zelené" myslenie? Sme na tom rovnako! Zúčastňujeme sa na rôznorodých aktivitách a sme hrdí na to, že sa správame ekologicky.
- Uži si u nás mobilný paušál za pár drobných!
- Odmeň sa za svoje výsledky príležitostnou prácou z domu.
- Tímové aktivity sú to, čo nám aj počas náročného týždňa vyčaruje úsmev na tvári, či už je to ovocný deň, spoločné raňajky alebo večerný bowling.
- Ak z osobných dôvodov potrebuješ pravidelne dokončiť svoju prácu v rámci pracovného dňa v podvečerných hodinách z domu, požiadaj nás o "delené" zmeny - väčšinu pracovnej doby stráv na pracovisku, zvyšok odpracuj z domu.
- Máme medzi sebou aj zdravotne znevýhodnených kolegov.
Informácie o výberovom konaní
Uchádzačom voláme do dvoch pracovných dní. Pohovorujeme priebežne každý týždeň.
Najbližší nástup je plánovaný:
- v pondelok 20. mája.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Mierne pokročilý
Zodpovednosť - Pokročilý
Empatia - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Zachováš si "chladnú hlavu" aj v zložitých situáciách.
- Vieš pracovať samostatne a zároveň si tímový hráč - pomáhaš kolegom a naopak, nebojíš sa požiadať o pomoc, keď ju potrebuješ.
- Vďaka svojím analytickým schopnostiam vieš nájsť to najlepšie riešenie pre každého zákazníka.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone. V metropole stredného Slovenska plánujeme písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov a stále rozširovať našu zaujímavú ponuku.