Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník pre fakturačné oddelenie (nemecký jazyk)
Miesto práce
Nitra, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacOd 1000 EUR brutto / mesačne v závislosti od skúseností *
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre oddelenie spracovania odberateľských faktúr hľadáme novú posilu - kandidáta, ktorého baví administratívna práca a práca s číslami.
Naša priorita je, aby ste ovládali buď nemecký jazyk na pokročilej úrovni a mali pozitívny vzťah k práci s číslami.
Vašim hlavným cieľom bude zabezpečiť aby:
* platby od zákazníkov boli obdržané včas, a to v súlade s dohodnutými platobnými podmienkami
* zákaznícke kontá/účty boli spravované efektívne a prijaté platby boli zúčtované správne
* všetky vzniknuté nezrovnalosti a reklamácie zákazníkov boli objasnené a čo najskôr vyriešené
* starostlivosť o včasné platby a preverovanie otvorených faktúr po lehote splatnosti
* zúčtovanie prijatých platieb s otvorenými faktúrami, t.j. správna alokácia platieb na zákaznícke kontá
* účtovanie vzniknutých rozdielov z titulu reklamácií, resp. iných nezrovnalostí na zákaznícke kontá a následne zabezpečenie procesu ich evidencie, preverenia a objasnenia
Naša priorita je, aby ste ovládali buď nemecký jazyk na pokročilej úrovni a mali pozitívny vzťah k práci s číslami.
Vašim hlavným cieľom bude zabezpečiť aby:
* platby od zákazníkov boli obdržané včas, a to v súlade s dohodnutými platobnými podmienkami
* zákaznícke kontá/účty boli spravované efektívne a prijaté platby boli zúčtované správne
* všetky vzniknuté nezrovnalosti a reklamácie zákazníkov boli objasnené a čo najskôr vyriešené
* starostlivosť o včasné platby a preverovanie otvorených faktúr po lehote splatnosti
* zúčtovanie prijatých platieb s otvorenými faktúrami, t.j. správna alokácia platieb na zákaznícke kontá
* účtovanie vzniknutých rozdielov z titulu reklamácií, resp. iných nezrovnalostí na zákaznícke kontá a následne zabezpečenie procesu ich evidencie, preverenia a objasnenia
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné požiadavky:
* Pokročilá úroveň NEMECKÉHO jazyka - minimálne úroveň B1-B2, schopnosť dohovoriť sa ústne aj písomne
* Prax v podobnej oblasti (účtovníctvo, finančná oblasť, administratívna práca s číslami a pod.) bude vítaná, ale nie podmienkou. Prijmeme aj čerstvého absolventa.
* Ideálne vzdelanie ekonomického zamerania
* Dobrá znalosť MS Excel - na úrovni vzorcovania, kontingenčné tabuľky a pod.
* Pozitívny prístup k inováciám
* Analytické myslenie
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* Pokročilá úroveň NEMECKÉHO jazyka - minimálne úroveň B1-B2, schopnosť dohovoriť sa ústne aj písomne
* Prax v podobnej oblasti (účtovníctvo, finančná oblasť, administratívna práca s číslami a pod.) bude vítaná, ale nie podmienkou. Prijmeme aj čerstvého absolventa.
* Ideálne vzdelanie ekonomického zamerania
* Dobrá znalosť MS Excel - na úrovni vzorcovania, kontingenčné tabuľky a pod.
* Pozitívny prístup k inováciám
* Analytické myslenie
* Dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
E-mail: poslať životopis
ID: 4829330
Dátum zverejnenia: 14.5.2024
2024-05-14
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista pohľadávok, Účtovník Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac