New Product & Brand Marketing Manager pre silnú medzinárodnú skupinu

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 - 3 500 EUR/mesiac+ atraktívny finančný bonus. Ročný balík do výšky 60.000 EUR prediskutujeme spoločne podľa vašich skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Spoločnosť PERSONALITY SK & CZ prináša krásnu kariérnu príležitosť v oblasti PRODUCT & BRAND marketingu v Bratislave. Pozíciu obsadzujeme pre nášho významného Klienta, úspešnú medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v segmente FINANCE.

Na tejto pozícii budete zodpovedný za vedenie oddelenia Product & Brand Marketing v silnej nadnárodnej spoločnosti. Vašou MISIOU bude viesť team a pripravovať strategické rozhodnutia produktového portfólia pre klientov. Táto pozícia je vhodná najmä pre motivovaného LÍDRA s predchádzajúcimi skúsenosťami, ideálne MIX produktový marketing, pricing, budovanie obchodných vzťahov s obchodnou sieťou v segmente finančných služieb.

Vašou úlohou bude najmä:

- Zodpovednosť za vedenie oddelenia Product Marketing v medzinárodnej spoločnosti

- Leadership, hodnotenie, motivácia a rozvoj menšieho tímu

- Hlavný komunikačný partner pre obchodnú sieť, organizácia a vedenie pravidelných stretnutí s partnermi

- Tvorba a implementácia stratégie a kampaní s hlavným cieľom expanzie biznisu

- Market research, strategické plánovanie, príležitosť participovať na vývoji nových finančných produktov

- Identifikácia a pochopenie obchodných príležitostí za účelom dosiahnutia stanovených obchodných plánov

- Úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti / Sales, Insurance, Finance, Operations, IT

- Pravidelný reporting vedeniu spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- Stabilné zázemie úspešnej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej v segmente bankovníctva & poisťovníctva

- Maximálny priestor na sebarealizáciu

- Motivujúci a atraktívny ročný finančný bonus

- Služobné vozidlo, vrátane využitia na súkromné účely

- Príspevok na dovolenku :)

- Flexibilná pracovná doba

- Možnosť Home office

- 5 dní dovolenky nad rámec zákona :)

- Podpora jazykového vzdelávania

- Reálne príležitosti pre ďalší profesijný ako aj kariérny rast

- Zvýhodnené zamestnanecké podmienky pre získanie a čerpanie úverov

- Bohatý sociálny program pre zamestnancov

- Príspevok na stravné nad rámec zákona

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Jednotlivé žiadosti posúdime a telefonicky kontaktovať budeme Kandidátov, ktorých profil najviac vyhovuje požiadavkám nášho Klienta.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia

Naším Klientom je úspešná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v segmente finančných služieb, bankovníctva & poisťovníctva.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Minimálne 3 roky skúseností na podobnej pozícii v segmente finančných služieb, bankovníctva, poisťovníctva sú podmienkou

- Komunikatívna úroveň anglického jazyka / úroveň B2 prípadne C1

- Predchádzajúca skúsenosť s vedením menších tímov, silná orientácia na ľudí

- Inovatívne myslenie, Can-do attitude, Change mindset

- Výborné analytické, komunikačné a organizačné schopnosti

- Reprezentatívne a diplomatické vystupovanie

- Silné strategické, vyjednávacie a koncepčné myslenie

- Obchodný duch a osobnostný drive

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Jana Sihlovcová
Tel.: +421903907531
E-mail: poslať životopis
ID: 4827419  Dátum zverejnenia: 10.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac