Senior účtovník pre výrobnú spoločnosť so 180-ročnou históriou (m/ž)

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Žilinský kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 600 EUR/mesiacfinálna výška základnej zložky mzdy sa odvíja od seniority kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Dôkazov dobrej a kvalitnej práce spoločnosti je veľa. Jedným z nich je aj dĺžka pôsobenia na trhu, tradícia, bohatá história, či úspešné pôsobenie vo viacerých krajinách. Významným ukazovateľom je aj spokojnosť zamestnancov. Pre klienta, ktorý disponuje nie len týmito, ale aj mnohými ďalšími kvalitami, obsadzujeme pozíciu účtovníka.

Spoločnosť na trhu pôsobí už viac ako 180 rokov. 20 z nich investovala do budovania a rozvoja slovenskej pobočky, ktorá sa tiež môže pochváliť viacerými úspechmi.

Hľadáme účtovníka so skúsenosťou na úrovni senior. Hľadáme človeka, ktorý ponúka komplexnú skúsenosť so spracovaním účtovníctva ideálne vo výrobnej firme. Človeka, ktorý rád pracuje v tíme, ale je schopný samostatne sa postarať o svoju agendu. Človeka, ktorý rád kombinuje prácu z domu s prácou v kancelárii. Človeka, schopného komunikovať v anglickom, alebo v nemeckom jazyku.

Hľadáme senior účtovníka, ktorý bude zodpovedný za vedenie účtovníctva slovenského výrobného závodu.

Činnosti:
1. participácia na metodickom riadení účtovníctva spoločnosti ,
2. vykonávanie odborných účtovných a finančných procesov v organizácii,
3. vedenie účtovníctva súvisiaceho so závierkami,
4. spravovanie daní a poplatkov, príprava a vypracovanie daňových priznaní,
5. kontrola a zavádzanie zmien na základe legislatívnych zmien,
6. spolupráca s inštitúciami,
7. tvorba reportov, analýz a štatistík,
8. spolupráca na tvorbe vnútorného účtovného a kontrolingového systému,
9. komunikácia s kolegami z iných krajín.

Úspešný kandidát sa v rámci adaptácie oboznámi s fungovaním spoločnosti a počas svojho pôsobenia v spoločnosti dostane plnú podporu zo strany kolegov či nadriadených.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Home Office v rozsahu podľa dohody s nadriadeným,
• 13., 14. plat vo výške 40% základnej mzdy,
• ročná odmena,
• bonus za lojalitu - už pri odpracovaní min. 2 rokov vo firme má zamestnanec vyplatený bonus za vernosť, ktorý mesačne narastá,
• dodatková dovolenka pri odpracovaní určených rokov vo firme,
• bonus za odporučenie vhodného kandidáta,
• flexibilný pracovný čas,
• príspevok na DDS,
• možnosť využitia MultiSport / UpBalansea karty po skúšobnej dobe,
• zľavy u zazmluvnených poskytovateľov služieb,
• kurzy anglického / nemeckého jazyka a ďalšie školenia podľa pracovnej pozície,
• stravná jednotka 5.85 € formou stravovacej karty alebo príspevku na účet (zamestnanec si hradí 1.84 €, zvyšok hradí zamestnávateľ),
• možnosť kariérneho rastu a vnútrofiremných presunov,
• atmosféra vo firme, čistota, kompletne odhlučnená administratívna časť budovy.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za reakciu na náš inzerát. Výberový proces pozostáva minimálne z 2 kôl, pričom 2.kolo je realizované u klienta. Vyrozumenie o výsledku výberového procesu dostane každý uchádzač.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Spoločnosť úspešne pôsobí na celosvetovom trhu viac ako 180 rokov. Primárne sa venuje výrobe strojov na spracovanie plastov a gumy. Na Slovensku pôsobí viac ako 20 rokov a aktuálne aktívne rozširuje svoje portfólio služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Office 365 - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

ekonóm, účtovník

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť práce so systémom SAP modul FI
- praktické skúsenosti v oblasti účtovníctva vo výrobnej spoločnosti aspoň 3 roky;
- orientácia a znalosť daňovej a účtovnej legislatívy; účtovná závierka; inventarizácia; fakturácia; saldokonto;
- logické a analytické myslenie;
- zmysel pre detail a precíznosť;
- pozornosť, spoľahlivosť;
- komunikačné schopnosti;
- tímová práca;
- pozitívny a zodpovedný prístup k práci;
- schopnosť riešiť problémy;
- flexibilita;
- orientácia na výsledky a orientácia na zákazníka;
- zmysel pre dôvernosť informácií
- v prípade silnej motivácie a ochoty na sebe intenzívne pracovať je pozícia vhodná aj pre absolventa.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

ID: 4825603  Dátum zverejnenia: 10.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac